Powered By Blogger

Sunday, October 10, 2010

~Thousand word Will begin Rite Now~

hai everyone..Sebenarnya orked dah lama ada blog account ni, tapi sekarang baru orked boleh benar2 bergiat aktif.Sebenarnya orked memang suka menulis cuma kadang2 desakan waktu dan kerja yang lebih penting menghalang.Sekarang i'm back!!..(^_^).A lot of story yang orked nak kongsi kepada kawan2 yang juga kongsi minat yang sama. InsyaAllah orked akan selalu update blog supaya lebih menarik untuk di kongsi bersama.Orked lebih selesa dan puas hati kalau segala yang orked tak puas hati, bengang ke, sakit hati ke, marah ke, atau apa2 lah yang berkaitan dengan perasaan, jiwa, hobi, interest atau pendapat orked tulis kat paper atau kat blog..Tapi macam biasalah ada cerita yang boleh kongsi dan ada yang hanya boleh jadi rahsia diri sendiri.betul kan???

this is me!!
Hari ni nak memperkenalkan my BFF. Nama dia Gadiss..kami dah kena hampir 3 tahun. Dalam masa 3 tahun kami selalu kongsi cerita berdua.Gelak sama2 kalau cerita kelakar, nangis sama2 kalau cerita sedih dan sakit hati. dah macam adik-beradik dah kalau orang tgk.Tapi yang pelik bila orang tgk kami sorang macam muka anak mami penang (orkedlah tu) sorang lagi macam cina sabah (gadiss). Jadi, dah sah2 kami bukan adik beradik. Zaman sekarang ni susah nk cari sahabat macam ni. tapi bukan mustahil.
This is Gadiss (my BFF)!!
Kami suka warna yang sama ~ orange, purple, putih dan hitam. Suka makan coklat. Banyak lagi lah yang sama.Kiranya kami ni serasi dan banyak persamaan. Bila banyak persamaan tu ah yang kadang2 buat kami bergaduh.hahahaha..bila ingat balik kelakar pulak..

 

No comments:

Post a Comment