Wednesday, May 18, 2011

Banyak RagaM, baNyak Karenah

Hye semua, hari cik Orked nk ckp pasal ragam manusia. Tiap2 hari pergi kerje naik lrt macam2 ragam manusia kita boleh tgk. Sebagai observer,kadang2 kelakar tgk telatah Dan gelagat manusia ni. Sangat mengusik jiwa.Ada yg bercakap sorang, Ada yang ketawa sorang, Ada wajah berkerut fikirkan masalah, Ada wajah neutral mengosongkan kotak fikiran, Ada ceria wajah yg lega mungkin Kerana bebab kerja di Ofis dah kurang, tak kurang jugak wajah kusut dek fikirkan masalah sendiri. Itulah namanya kehidupan. Pelbagai ragam pelbagai Karenah.cik Orked mmg suka observe gelagat manusia ni. Banyak yg boleh di ambil untuk perbaiki diri. Banyak yg boleh di renungkan sejenak sikap2 yang tak sepatutnya dicontohi Dan sikap yg prt dicontohi. Bulan tu Saja, maklumlah bila Ada peluang observe org ni cik Orked suka tgk fesyen diorg. Mana2 yg sesuai boleh lah ikot. Bulan tiru cuma mencari inspirasi Gaya baru.. Hehe...kdg2 dalam train tu melayang jugak kepala ni verandah yg pelik2 tak kurang jugak memotavasikan diri seventh menempuh fail2 kat pejabat tu. Mudah-mudahan hari itu berjalan lancar. Erm..oklah setakat ni lah dulu cik Orked memgomel. Esok Lisa sambung lagi. Wish all my friends out there happy selalu Dan menjalani hari yg indah..(^_^)

No comments:

Post a Comment