Saturday, May 21, 2011

I Luv u "PauL"

Hye there, hope u guys have a great day today. Last night kan cik orked pergi jj bukit tinggi @ klang. Kononya, nk tgk POTC tapi tiket full la plak. Nk tgk Nur Kasih pon full jugak. Mmg pecah panggung la 2 movie ni. Asyik full jer bila nk tgk. best kot cerota tuh. Then sampai kaunter tiket tanya pekerja tgv tu cerita apa best. Then she suggest movie "PAUL". cik orked mcm tak yakin jer nk tgk cerita tu coz tak tgk gazet dia mcm mn kan. Tp xperlah bak kata "paul" dlm movie tu "sometimes we have to take a risk". Hehe..then, pkul 8.45 masuk panggung movie pon start. Pelakon dia mmg cik orked tak kenal tp lakonan diorg mmg menjadi n kelakar. Hahaha.. Then, tak lama lepas tu muncul plak "paul". Actually paul is an ALIEN! Yg 60 thn lalu spaceship dia terhempas atas seekor anjing bernama paul di sebuah kampung. Watak paul mmg kelakar. He is rude, happening and clever. Maybe bocoz he is an alien. haha..utk tahu apa yg kesah seterusnya pergilah tgk sendiri. Huhu..i luv u "paul"!!(^_^)

2 comments:

  1. hey c's...follow ma lak yerr eheheee...nice blog...ladies gitu eheee..

    ReplyDelete